Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 16 aug 10, 08:50
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av foyn

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Etter min mening er det kun Hoås som holder det nivået du beskriver(altså tilnærmet TL nivå. De øvrige er navn "ingen i fotballnorge" har hørt om. Dette ser jo ikke veldig skremmende ut på papir, men som jeg skrev. Det er ikke på papiret fotballkamper avgjøres.

berat jusufi er høyrebeint, men spiller venstreback. Hvis du etter dagens kamp og de foregående matchene i årets liga, mener at vidar martinsen er en bedre spiller på back-plass, så vil jeg foreslå et nick-skifteCool

Vidar er en ok midtstopper som blir satt til å spille høyre back. Defensivt klarer han seg med innsats og fart, men har ingen ting å bidra med offensivt. Ellers synes jeg kampen bekreftet min påstand, med unntak av at Hoås ikke var spesielt god. I det hele tatt var både angrepet og midtbanen til S08 helt dødt, mens alle forsvarspillerne spilte som Piroija på en dårlig dag(dvs måk å mæl) som han har hatt en del av i det siste.

Ikke at FFK skapte all verden offensivt heller. Som jeg også beskrev før kampen så virket det som frykten for å tape var større en lysten på å vinne. De følte nok i høyeste grad presset.

Det offensive spillet til Sarpsborg var bortimot årsverste i går; om det var FFK eller andre årsaker som bidro til det er vanskelig å si, men det holdt da ihvertfall til 1 poeng og begrense det til 3-4 målsjanser igjen.. Hvis du sammenligner Kjetil Berge med Raio Piroja så er det egentlig vanskelig å føre noen særlig diskusjon..

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f