Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 16 aug 10, 08:38
Endret: 16 aug 10, 08:40
Endret av: Ido Form Klyster

Leser mye jeg er enig i her, men må komme med noen egne synspunkter. Spesielt hva angår Gamboa. Stort sett hver eneste gang Ophaug har ballen står Gamboa og småhopper med hånda i været, og peker hvor han vil ha den. Hver forbannede gang spiller Ophaug på den andre siden av banen eller til Herr Fomlesen. Hvis noen på FFK hadde tatt seg bryet med å sette seg inn i Gamboas løpemønster tror jeg vi ville sett mye morsomt fra ham. Han er god med ballen i bena! Også helt enig i de som sier at det er påfallende at en Costaricaner og en brasilianer er de som har hjerte for klubben. Herr Fomlesen prøver å fremstå som hovmester men har ferdigheter som en åtteåring. Gang på gang kjemper han til seg ballen (skal ha skryt for det!) før han legger den RETT i bena på en motspiller. Utrolig frustrerende å se på! Som mot Strømmen fikk jeg inntrykk av at vi gir fra oss midtbanen utover i kampen fordi Herr Fomlesen ikke holder mål, og da starter den lettleste pumpinga av baller med snø på. Der har 08 altfor god backlinje til at det fungerer. Forøvrig en helvetes arveidsinnsats av Rafn - hele kampen - og synes han var FFK's beste. Når jeg tenker meg om kan han meget vel legges til de som har hjerte i denne kampen.

 

OT: Så at innlegget mitt havner under Magnum's - er ikke det fine singaturer sånn under hverandre? :) :)

---------------------------

-Elsker alle-


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f