Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 11 aug 10, 18:19
Opprinnelig postet av Sarpingen
Et par praktiske spørsmål: Jeg ønsker å ha med meg en ni måneder gammel baby på kampen, og da selvfølgelig på R-feltet. Hun sitter i vogn, og det kan kanskje by på noen utfordringer. Jeg var jo på kampen 06.11.09, og mener å huske at trinnene på feltet er ganske brede. Dersom vi er tidlig ute burde det vel da ikke være helt umulig å få til dette på et vis. Er det noen av dere som vet mer om dette? Det er vel ikke slik at det ikke er lov til å ha med vogn på R-seksjonen? Planen er at jeg også skal ha med meg eldstejenta, som er tre år. Slik jeg forstår det på FFKs hjemmesider, må man betale barnebillett fra 0 år. Hvis man skal bestille billetter til R-seksjonen på Internett, får man imidlertid ikke opp barnebillett som et alternativ. Er det noen som vet hvordan jeg løser dette? Jeg håper noen kan hjelpe med med disse spørsmålene.
Hold barna hjemme, dette kan bli stygt ;-)

---------------------------

Heia FFK


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340