Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 11 aug 10, 14:32
Endret: 11 aug 10, 14:32
Endret av: Goran Karlsen
Opprinnelig postet av kjo

Opprinnelig postet av Goran Karlsen
Jeg synes ikke man skal gjøre noe hyss tilbake. Vær heller en arrogant storebror. Det svir mye verre. Blir også litt patetisk å dra opp til Særp fordi dem var her i natt. La dem holde på i massevis. Heng heller et banner over veibroa ved Meny på Rolvsøveien på kampdagen. Der det står: "Velkommen til paradis". Arroganse ovenfor lillebror svir mest,-ikke hevntokt. Det er da min mening.

Er saklig sett enig i det du skriver. Men må avsløre en tanke som har streifet meg; Er ikke sikker på om jeg hadde beklaget det veldig sterkt, om et par av disse som skal farge byen vår blå hadde kommet hjem litt blåere enn de var før de forlot hølet der opp de kaller by, for eksempel i området rundt øynene og nesene sine eller noe sånt....sånn farge som ikke lar seg vaske vekk, og som blir gul og lilla og svart etterhvert...Laughing

Dem lever farlig. Så "to tette og en badehette" må dem regne med hvis dem blir tatt på fersken. Tror nesten at den går igjennom rettsapparatet også. Unødvendig provokasjon.

---------------------------

Whiskeypætt med dusk


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340