Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 11 aug 10, 12:33

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Klarer ikke helt å leve meg inn i dette. Kan ikke skjønne at det skal være så stort å slå Sarpsborg 08. Et, i beste fall litt over middels, Adecco lag. At det blir stemning og sikkert en fin ramme rundt et slikt lokaloppgjør er jo bra, men ser på ingen måte søndagen som noen D dag.

Unner faktisk Sarpingene suksess i Adecco ligaen, og det hadde vært artig om de hadde klart å sikre kvalikplass igjen.

For husk at det var ikke Sarpsborg 08 som sendte FFK ned i Adecco. Det var Tom Nordlie. Med han hadde vi tapt mot hvilken som helst motstander i kvalik.

 

Skal lete lenge etter med party killer en det her. Hallo har ikke en dritt med hvor gode eller dårlig laget er da. Det er jo et "hat" oppgjør mot tullingene fra særp. Sann sett er det likegyldig om særp spiller i TL, adecco eller 3 div. Det er ekstra stas med slike oppgjør men som den innflytteren du er skjønner jeg at du ikke føler på den greia mellom Fredrikstad og særp for ja du må være innflytter for å lire av deg noen sant hehe

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f