Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 11 aug 10, 11:37

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Klarer ikke helt å leve meg inn i dette. Kan ikke skjønne at det skal være så stort å slå Sarpsborg 08. Et, i beste fall litt over middels, Adecco lag. At det blir stemning og sikkert en fin ramme rundt et slikt lokaloppgjør er jo bra, men ser på ingen måte søndagen som noen D dag.

Vi setter jo ikke opp storheten i å slå de fordi de skal være et så utrolig "bra" fotballag - det er jo fordi de er lillebror og dette er jo et skikkelig nabooppgjør som har mye mer å si enn ferdigheter; dette her er jo snakk om stolthet, arv og det å forsvare byen vår.

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Unner faktisk Sarpingene suksess i Adecco ligaen, og det hadde vært artig om de hadde klart å sikre kvalikplass igjen.

Unner de personlig fint lite, men vil ikke at de skal rykke ned. Og greit du unner Sarpingene suksess, men regner med at du ikke gjør det på bekostning av Fredrikstad FK.

Opprinnelig postet av kanogvetalt

For husk at det var ikke Sarpsborg 08 som sendte FFK ned i Adecco. Det var Tom Nordlie. Med han hadde vi tapt mot hvilken som helst motstander i kvalik.

Synes denne her blir litt tynn jeg da. Greit du kan dra frem statistikk og alt dette her, men fakta er at Fredrikstad og spillerne hadde mange kamper og mange minutter hvor de hadde mulighet til å gjøre en reell innsats for og unngå å havne i en kvalikksituasjon. Det gjorde de ikke og det var masse som ble rotet til FØR Nordlie entret byen vår.

Jeg er heller ingen fan av at "Sydney FC sendte oss ned" - for alle vet man ikke kan bli sendt ned i Adecco-en bare pga et tap?

Derfor sier jeg alltid at Fredrikstad FK klarte fint å sende seg selv ned - enkelt og greit. Pæddekummen fikk kun æren av å slå den siste spikeren i en allerede vel-laget kiste.

 

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f