Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 11 aug 10, 10:56
Endret: 11 aug 10, 10:58
Endret av: fredrikstadpatriot

Opprinnelig postet av kanogvetalt
For husk at det var ikke Sarpsborg 08 som sendte FFK ned i Adecco. Det var Tom Nordlie. Med han hadde vi tapt mot hvilken som helst motstander i kvalik.
Det tror jeg er noe av det dummeste jeg noen gang har hørt!! At Tom Nordlie ene og alene er skyld i nedrykke til adecco er bare helt latterlig! FFK hadde rykket ned i fjor uansett hvem som var trener i kvalikken! Det nedrykket var praktisk talt bankers i det problemene innad i klubben startet ved forberedelsene til nevnte sesong. For mange primadonnaer i laget og en klubb i oppløsning var grunnen til nedrykket!!   Og det du sier at du ikke klarer å leve deg inn i dette her.... litt skeptisk til hvor du er fra, for enhver supporter som bor eller ihvertfall er født i Fredrikstad vet hvor mye en kamp mot sarp betyr! Jeg tror kanogvetalt bør endre navn til kaningentingogvetveldiglite...

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

*14.05.08 - Bethina* :)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f