Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 10 aug 10, 16:30

Opprinnelig postet av Holters

Nei, Ringberg ville nok ha vært tiltenkt en rolle som innbytter på tampen av kampene, der FFK sliter med å få hull på byllen. Da kunne Ringberg ha entret banen, og vi kunne ha lempet lange baller opp mot ham fremfor Piiroja.

Dersom Ringberg er villig til å spille mer eller mindre for knapper og glansbilder ut sesongen, så er det greit nok, og muligens verdt et forsøk.

Men å signere en 1,5 års kontrakt (eller mer) med habil årslønn vil være galskap, og helt feil bruk av klubbens svært begrensede midler.

Enig, men sliter fortsatt med å se at det er klokt. Selv om jeg ikke tror på at det vil skje, er det ingenting som overrasker når det gjelder de eksterne investorene lenger..

Men hvis han får mer enn 15 minutter i en kamp, mener jeg det er feil ressursbruk. Da er det bedre å sørge for at ungutta spiller på seg erfaring for fremtiden.

 

---------------------------

http://twitter.com/GardC


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340