Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 09 aug 10, 22:45
Endret: 09 aug 10, 22:46
Endret av: ffk1903

Nå har de vel blitt litt vel nostalgiske i styre og stell er jeg redd. Om Ringberg får kontrakt, så lukter det kameraderi lang vei.

Ringberg er en kjempefyr han, for 10 år siden så var han også en kjempespiller. Nå har han vel ruslet mest rundt på midtsirkelen i mossedrakt det siste året.

Jeg kan ta feil, men en umotivert kaptein på 34 år som har scoret ett mål denne sesongen er vel neppe spissen vi sårt har ønsket oss. Det er lenge siden han hadde 0,745 mål per seriekamp for FFK nå. Snittet for de to siste klubbene ligger på et mål hver fjerde kamp, altså rundt 0,25.

Hadde vært nostalgisk å se han i FFK-drakt igjen, og kanskje lese spalten han hadde på fredrikstadfk.no, men noen sportslig opptur med vidundersvensken tror jeg vi kan se langt etter. Men det er jo hyggelig at han 5 år etter han dro fortsatt savner oss inderlig.

Litt vanskelig å vite hvordan han har gjort det i Moss egentlig. Å lese konklusjonen han har fått på Kråkebolleboka er vel litt som å lese Jesus' guidebok fra Helvete. Simen Brenne var stjernespiller helt til han signerte for FFK. Da var han verdens dårligste og det var bare godt å bli kvitt han. Vidar Martinsen var omtrent Mr. Moss, helt til han iførte seg FFK-drakt. Da var han et vandrende skadeavbrekk. Amin Askar var også fantastisk, helt til interessen fra FFK.

Nå gleder jeg meg til Pædde-kampen. Ringberg på topp som står stille på topp og nynner etter Plankehaugen som synger. Kvisvik tilbake på venstrekanten og fortærer kveldens femte smultring. 36 år gamle Bora Zivkovic som forteller Piiroja at det var ballen det var noe feil med da han bommet på straffe på Lerkendal i 2005. Anders Prytz som prøver å overbevise dommeren at det er lov med sparkesykkel på gresset og Steinar Sørlie i målet som er glad for at klubben har satt opp gjerder (tribuner) på langsidene slik at utsparkene i hvert fall ikke forlater stadion. GLEDER MEG! :o)

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340