Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 06 aug 10, 08:56
Endret: 06 aug 10, 08:56
Endret av: RuneT

Det handler jo om å spille med ro og ikke stresse og gjøre dumme småfeil. FFK er bedre enn 08, men det virker som om særpingæne er mer tente enn FFK i disse oppgjørene. Det kan jo komme av at det er flere gamle FFKere som ønsker å vise fingern til gamleklubben...

Uansett vil jeg se trygge spillere som spiller med senka skuldre og ikke mister ballen for mye. En trygg midtbane er jo helt essensielt, så mye faller på Ramberg med sin noe defensive jobb der. Har Ramberg en god dag, kan han ta brodden av 08 angrepet.

Men FFK trenger en Borges som er uthvilt, skjerpet og tent. En Andersson som superinnbytter. Raio som ikke bruker for mye tid med ballen i beina framover, men løper opp, stanger inn mål og løper tilbake. Raske spillere som Thomassen, Askar og Valencia, Lala som forhåpentligvis også er presise i avslutninger og innlegg.

Blir spennende å se om sommerens nyinnkjøpte også vil prestere som ønsket.

Uansett, FFK mot 08 er utvilsomt oppgjør som mangler sidestykke i norsk sammenheng! Gleder meg!

---------------------------

Man blir ikke sint vøttø, bare veldig, veldig skuffet!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f