Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 01 aug 10, 20:40

Kanskje vi rett og slett burde vurdert å innføre at man praktiserer straffene slik man gjør i straffesparkkonkurranser? Bommer man, så bommer man. Da er det utspill fra keeper. Da er det ingen returer, ingen cornere, og ingen mulighet til at straffen kan bli tatt på nytt (med mindre keeperen beveger seg ut fra streken).

Over til kampen;

1-1 er ikke et greit resultat utfra spill og sjanser, så jeg er naturligvis kjempeskuffet over utfallet. FFK var ikke like solide i dag som ved de forrige hjemmekampene, men de var mer enn gode nok til å slå Moss med et par mål.

Forsvaret og keeper gjør en helt grei jobb, selv om jeg synes spesielt Ringberg vant mange enkle dueller. Til tider svakt av Ophaug, også ved baklengsmålet. Vidar Martinsen legger alltid ned en god innsats om ikke annet, men som høyreback duger han bare ikke. Pasningsspillet var som vanlig dårlig.

Midtbanen er god, men i dag synes jeg Thomassen var langt unna sitt beste nivå. Han kom aldri ordentlig med i spillet synes jeg. Innsatsen er dog som alltid bra. Andersson spilte en av sine beste kamper i år synes jeg.

Amin Askar var vel dagens store skuffelse. En slett kamp fra Mossingen.

Celso Borges var (som vanlig) banens beste spiller. Agim Shabani var også strålende etter han kom inn. 

Til dere som har sett straffesituasjonen med Valencia fra første omgang, var det straffe? På stadion så det ut som straffe, men det kunne kanskje også se ut som han ramlet litt lett. Ikke vet jeg.

Dommeren var generell svak, og jeg følte at de fleste situasjonene gikk Moss sin vei i dag. Men vi skal vel være glade for at han ikke viste Borges det gule kortet i dag. Men som sagt, denne dommeren hadde jeg lite sansen for.

Nå gleder jeg meg til å se Gamboa og Gilmak i aksjon. Jeg forventer at Gamboa tar plassen til Martinsen, så får heller Shabani og Martinsen utfordre Ophaug om midtstopperplassen.

Ny langtidsskade på Alex Valencia?? Aune var forsiktig optimist på radioen etter kampen.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f