Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 28 jul 10, 20:32

Opprinnelig postet av Welhaven

Opprinnelig postet av Anne
Opprinnelig postet av FFKgutt1

Opprinnelig postet av Welhaven

Noen som la merke til nr. 9 Morten Eriksen? Synes han var et uromoment for forsvaret vårt, og hadde bra fart.

Brevik nevnte støtt og stadig navnet hans. På F-B sin coverit idag dukket det opp ett rykte om at Andersson var solgt og FFk var i jakt av en spiss

jeg er 99 % sikker på at dette var den siste kampen vi så Mhatias. Lenge siden jeg har suttet med så bange anelser om utfallet av en kamp , var sikker på at det skulle gå galt. Lasse viste vel at han kan vere en mathce vinner, og at syken ikke egentlig er det største problemet. Heller konsentrasjonen. Som vår nye brasilianske spiller sier, sett opp et nett er jo tett mot volyball i perioder.

Han kan vel uansett spille mot Moss - solgt eller ikke? Får vi ikke inn våre spillere, så kan vel ingen andre få inn spillere heller. Tenkte da på at 1. august er på en søndag.

Stenger overgangsvinduet 1 august?

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340