Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 19 jul 10, 12:17

Kan jo skyte inn en sammenligning her, til en pub jeg frekventerer ofte - Three Lions i Trondheim. Det er en sportspub av beste merke mesteparten av uka, og et veldig kurant sted å gå for å ta et par øl og prate skit etter jobb på hverdagene.

Fredag og lørdag kveld, når fotballkampene er slutt, kjører de da en DJ i andre etasje, som spiller musikk av det mer dansbare slaget. I første etasje har de gjerne noen som spiller live.

Må si jeg stusser over at flere her mener at stedet (Kjellær'n) ikke er egnet for å gå ut og danse. Jeg trodde byen hadde flust av steder hvor man kunne gjøre det fra før? Finnes det ikke marked i byen for et par mer standard puber i britisk tradisjon - hvor man ikke går for å danse, men for å drikke øl og skravle? Altså en slik som jeg forstår Kjellærn har satt seg som mål å være?

Kanskje Kjellærn bør bli flinkere til å markedsføre seg overfor nettopp de Rey nevner? Altså folk som gjerne vil ha en klassisk pub, men ikke nødvendigvis er interesserte i sport? Med andre ord, være litt mer "på" overfor de som kommer på byen etter at fotballkampene er slutt for kvelden, men ikke for å danse til øredøvende musikk?

 

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f