Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 15 jul 10, 16:28

Der har jeg våknet etter igår! Et av de artigste kampminnene jeg har hittil. Vi overkjørte dem totalt, og som noen nevnte tidligere her; de fikk til svært lite både før og etter utvisningen.Har ikke skreki så mye noen gang.

Sinnsykt deilig å se guttene spille litt, selvom det kommer godt frem at vi mangler en god avslutter og et oppspillspunkt som skal sette den i mål. Helt utrolig bra å se Ramberg på et sånt nivå! Han dominerte på midten følte jeg - utrolig morsomt.

Det som var interessevekkeren fra min side var det lille jeg fikk sett av Becken. Synes han virket spennende i den bakre firer! Andre positive opplevelser var en god herremann som satt et par seter bortenfor meg og en kamerat. Han klappet og var faktisk positiv, kontra de andre rundt meg som bare skriker "Nei fy faen." "Skjerp dere" "Ramberg roter det til igjen" etc. Digg å ikke være alene der :-)

Også synes jeg dommeren gjorde en bra kamp. Han var litt av et strengt kaliber, men samtidig rettferdig og lite tull med mannen.

Nei - dette var en utrolig artig kveld :-) Gleder meg til Bryne!!!!

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340