Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 15 jul 10, 09:10

Glimrende kamp! Soleklart årsbeste! Ingen som spilte en dårlig kamp i går, alle var ok eller bedre. Hansi, Wallace, Jokke og Rajo var meget, meget gode i går!

Lasse hadde en rolig dag, men virka sikker de få gangene han var i aksjon. Gode boksinger på ett par av cornera.

Agim har jeg mast om at skal spille lenge. Fikk sjansen i går og var god. Trygg med ball og gode pasninger. Veldig solid deffensivt.

Jan Tore også solid i går. Slår noen dårlige pasninger, og svake oppspill ellers god. Bedre enn på lenge.

Rajo nok en gang konge bak der. Bidrar også offensivt med å trekke opp i midtbaneleddet i flere angrep. Moro å se!

Wallace med årsbeste! Kom på sinnsykt mange løp og gjorde Rafn god i første omgang. Skapte mye rom for han. Syns også Wallace jobba helt greit hjem i går, flere ganger han vant ballen på solide returløp.    

Valencia spilte også en god kamp. Spilte bedre enn mange her inne trur. Viktig for laget med sin ro og sin pasningsfot. Synd han trekker seg litt i duller pga småskader.

Hansi er banens beste! Kriger, slår gode pasninger, går på smarte løp, og gjør de andre gode! Moro å se på deg i går Hansi!

Jokke hadde en bra kamp. Løper enormt mye. Løser opp spillet med gode crossere. God i gjenvinningsfasen.

Rafn har også en grei kamp. Starter veldig bra men faller bort. Litt lett å lese og litt for glad i ballen. Ok innsats i går.

Borges med en fin kamp igjen. Legger ned mye innsats, slår gode pasninger og gjør andre gode. Er litt for sjelden i posisjon til å score mål.

Askar spiller også greit. Er som Rafn altfor lett å lese. Endimesjonal spiller. Går kun i bakrom. Pluss for å jobbe godt.

Andersson er avgjørende i dag. Veit hvor målet står, viktig mann i dagens tropp!

Fortsatt noen som mener at vi ikke har den soleklart beste troppen i adecco?? Jeg er ikke i tvil, detta laget skal rykke opp!! Lett!!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340