Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5528

Lagt til: 09 jul 10, 08:17
Endret: 09 jul 10, 08:18
Endret av: kanogvetalt

Opprinnelig postet av 1947modell
Ja, det vet jeg alt om kan du tru! Det er jo ingen tvil at det hersker et, hva skal vi kalle det, et " grevskap med lorder og noen som kan og vet alt " her inne Noen har blitt temmet og følger etter " brorskapen " noen ikke. Men ærlig talt , alle oppegående med en bitteliten fotballforståelse , ikke minst litt IQ , må innrømme at det det siste året +++ er gjort en del hodeløse investeringer og ansettelser i klubben ( forsatt i mitt hjerte )

 Tom Nordlie er en gjøkunge i norsk fotball hvis en av to største kvalifikasjon er å skrive gunstig sluttpakker. Aldri har et lag rykket ned med like mange poeng som FFK fikk i fjor. Nordlies andre spisskompetanse er nemlig å tape i kvalik. Han har en fantastisk statistikk når det gjelder å få spillerne han trener til å være som dårligst, når det gjelder som mest.

Når du har sosiale antenner som en meitmark, så får du ikke mange venner, på sikt.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340