Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Gjerningsmannen

Juniorspiller

Ble medlem: 07 mai 05
Innlegg: 78

Lagt til: 08 jul 10, 00:31
Endret: 08 jul 10, 01:18
Endret av: Gjerningsmannen

 

Nei, men vi spiller i 1. divisjon. IKKE i tippeligaen. Eggen jr er en god trener. Han førte ffk fra 2. til øverste nivå på den raskest  mulige måten. Og de klarte t.o.m (det er forkortelse for til og med . SMILEFJES. Liker ikke smilefjes, men må markere for at ingen skal gå glipp av poenget) å etablere  seg der. Å si at han ikke er god nok for tippeligaen er sykt drøyt. (Nå er det vel ingen som har orket å lese så langt, og så komplisert, men jeg går videre, like krasst og vrient.)

På den annen side så er ikke jeg førstestemme i hylekoret, som har et begrenset reportoar. Hitlåt nr. 1  til hylekoret heter:" Kast Aune og alt blir bra".

En annen velkjent trudelutt er :" Kjøp en spiss og vi scorer drøssevis med mål bare fordi han er ny spiss som har scora mange mål før" . Artist : Inkompetent ffksupporter. Featureing "Bakerste benk som ikke har spilt mye god fotball selv, men som har skråsikre svar på hvordan man lager et uslåelig fotball-lag".

Vis litt evne, til å se ett tap, ett nederlag, 90 minutter, før dere slenger dere på de potetgullfete tastene deres, og har det det geniale svaret : Bytt trener ! Kjøp en spiss!  Vær så snill: Bevis at dere er i stand til å svare noe annet. Bevis at det finnes ffksupportere som uttaler seg om laget, med et snev av sammenheng mellom påstand og den virkelige verden.

Psst... Er VELDIG lite glad i smilefjes. Skriv, ikke bruk et døvt smilefjes. Det er så fættig.

---------------------------

"beating, often with blunt weapons, asphyxiation with a gas mask"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340