Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 05 jul 10, 21:57

Opprinnelig postet av alexx

En bra analyse du gjør her Gardarson,men jeg er ikke villig til å skrive under på alt du skiver. Som det har blitt påpekt av andre her på forumet, så er det nærmest helt urealistisk å snakke om en sjaseuttelling som ville ha resultert i hockey siffrene 8-3. Å skåre 2 mål på hjemmebane bør gi seier, såpass ambisjoner bør et lag som snakker om opprykk ha.

Helt enig i alt du skriver her! Selvfølgelig ikke normalt at det skulle blitt 8-1, men igår hadde det gitt et riktig bilde av kampen, var det jeg menteWink Se på Strømmen igår, de scorte 6 mål og hadde garantert ikke det antallet sjanser vi hadde. Så er det heller ikke sikkert vi hadde fortsatt å pøse på dersom vi hadde scoret på de første sjansene...

Når det gjelder Valencia, så bør han starte mot Start uansett tidligere i sesongen. Nå virker det som han er skadefri og "dødballfoten og innleggsfoten" forsvinner ikke, den har han! Med den innsatsen han la ned igår i tillegg, bør han være en av de 5 første navnene som blir plukket ut til å starte!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340