Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

alexx

Juniorspiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 118

Lagt til: 05 jul 10, 21:41

En bra analyse du gjør her Gardarson,men jeg er ikke villig til å skrive under på alt du skiver. Som det har blitt påpekt av andre her på forumet, så er det nærmest helt urealistisk å snakke om en sjaseuttelling som ville ha resultert i hockey siffrene 8-3. Å skåre 2 mål på hjemmebane bør gi seier, såpass ambisjoner bør et lag som snakker om opprykk ha.

Ser at mange er misfornøyde med spissene, de har vært svake, men det har sannelig keeper og forsvaret vært også, når et lag kommer på stadion og bare er i stand til å produsere minimalt så skal forsvaret kunne håndtere det lille som kommer, Ranheim er ikke Barcelona!

Helt enig med deg i din analyse av Borges, gutten er 22 år spiller på nest beste nivå i Norge, men legger igjen en insats som nærmest hører Premier League til, vi snakker her om en 100% gjennomprofesjonell spiller,gi gutten kapteinsbindet til neste kamp, nei jeg kødder ikke!.

Jeg har irritert meg over spillet til Opphaug i hele år og nå har jeg fått nok av mannen,hvem er det som har innbilt den mannen at han har en nærmest "gudbenådet"høyre fot som er skapt til å slå "førtimeterspasninger" ala Koeman i sine velmaktsdager? Han er ikke i stand til å treffe noen med disse "gampepasningene" vær så snill å prøv på noe du kan i steden!

Meget gledelig å se Elvestad tilbake som sentral midtbanespiller, han er fremtiden til FFK på denne plassen, i motsetning til Ramberg som nå i denne matchen bare bekrefter at han er fortiden! Skrekkelig innsats kort og greit,se på hans innsats og Borges, trenger jeg å skrive mer?

---------------------------

alexx


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340