Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 05 jul 10, 12:53

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Vet ikke om du har fulgt med mye på fotball, men det er heller sjelden at kamper ender 8-3. Vanligste resultater er 0-0,1-0,1-1,2-0 og 2-1. Med andre ord er det sjelden at et lag scorer mer enn 2 mål. På samme måte pleier 2 mål å holde til seier. Å klage på effektiviteten til FFK spillerne i denne kampen er rimelig søkt. Se heller på det defensive der man slipper inn 3 på 3 sjanser. Hvior ofte skjer det?

Vet ikke om du som burde kunne alt følger mye med på NORSK fotball og særlig adecco? Der er det vel ytterst sjelden kamper ender  0-0,1-0,1-1,2-0 og 2-1! Igår var resultatene: 2-3, 2-0,1-3, 2-2, 1-4, 2-3 og 6-3! Slettes ikke ulikt slikt det pleier å være i Norge og særlig Adecco, så her er du LANGT ute på jordet...

Nå ar heller det absolutt ingenting å si, da hver kamp lever sitt eget liv.
Jeg tviler på at Strømmen f.eks skapte noe i nærheten av det antallet sjanser vi skapte igår! Likevel scorte de 6 mål.

Vil heller si det er på trynet å klage på forsvaret når som sagt 1 mål var keepertabbe, 1 var soleklar offside og et "uheldig" selvmål ut av ingenting!

Du mener effektiviteten vår var bra? 1 mål på straffe og et spillemål av 25 sjanser? jeg kan ikke huske å ha sett en fotballkamp på lenge hvor et lag hadde så mange sjanser! Tenker fort på kampen mot Rosenborg for en del år siden hvor vi ranet med oss 3 poeng!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340