Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5519

Lagt til: 05 jul 10, 12:28

Opprinnelig postet av Gardarson

Har nå sett kampen i reprise og analysert litt! 
Min statistikk for kampen: 

FFK: Store sjanser: 11
Brukbare sjanser: 12
Avslutninger på mål: 16

Ranheim: Store sjanser: 3
Brukbare sjanser: 3
Avslutninger på mål: 3

Når jeg mener store sjanser er dette sjanser som oftere bør gå i mål enn utenfor! Brukbare sjanser er avslutninger som kan gå i mål, men det er absolutt ikke forventet. Da har jeg heller ikke tatt med headingen til Raio i stolpen, siden corneren hadde vært over linja.

Med normal uttelling burde vi scoret alt fra 6-8 og sluppet inn 1-2 mål!

Jeg mener vi spiller sesongens kanskje beste kamp (sterk konkurranse fra mossekampen) og med en ordentlig målscorer (Marius Helle??) hadde vi vunnet denne kampen lett! Men med ett klønete selvmål, en keepertabbe og et offsidemål hadde vi maks uflaks! Og JO, Lasse bør og skal ta frisparket. Han tar tre steg til siden, men gidder ikke slenge seg, noe han hadde god nok tid til. Ser ut som han tror den går utenfor.

Ellers synes jeg Borges var enorm og la ned en heroisk innsats gjennom stort sett hele kampen. I motsatte endene finner vi Ramberg, et ord dekker ham: SUKK!
Valencia MÅ også starte mot Start, da han var meget god når han kom inn og slår fantastiske dødballer!

Alt i alt synes jeg folk krisemaksimerer fryktelig om dagen. Fortsetter vi å spille som igår, bare setter litt flere sjanser, da vinner vi adecco i år. 

Vet ikke om du har fulgt med mye på fotball, men det er heller sjelden at kamper ender 8-3. Vanligste resultater er 0-0,1-0,1-1,2-0 og 2-1. Med andre ord er det sjelden at et lag scorer mer enn 2 mål. På samme måte pleier 2 mål å holde til seier. Å klage på effektiviteten til FFK spillerne i denne kampen er rimelig søkt. Se heller på det defensive der man slipper inn 3 på 3 sjanser. Hvior ofte skjer det?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340