Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 04 jul 10, 18:20
Dette er for jævlig. Det nytter ikke å evaluere enkeltspillere etter denne kampen. Det må skje opp i systemet!!!! Med fare for å bli " hengt ", nevner jeg en spiller "tilfeldigvis trukket opp av hatten" ; Lasse Staw. Samtidig føler jeg at mine ord fra ansettelsen av trener forsatt holder mål ( de var som vanlig negative ). TFA er INGEN trener på dette nivået. Svake foran eget mål , svake foran motstanderens mål!!!!!, hva f.... er igjen da ? Det ansettes hjelpetrenere, vannbærere og saftblandere over en lav sko i klubben ( forsatt i mitt hjerte )!!!! Nå håper jeg at det taes tak fra ledelsen og at de stikker fingern i jorda. Hiawatha og lille Solstråle har nok sett sine beste dager på banen, men det er vel bare trenerapparatet som ikke har sett dette. Jeg sa at det iklke nyttet å evaluere enkeltspillere, men må gjøre det. Villbassen fra Råde må temmes, Thomassen blir dårligere for hver kamp, Kråkerøy bør snarest kontakte Ramberg , Ophaug lengter visst hjem til Løvene i Bergen, eller Varegg for den saks skyld. Synd at IKEA ikke er etablert i Fredrikstad slik at enkelte av våre hadde fått virkeligheten av hardt arbeid, gjerne i kassa eller på lageret. Som sagt, dette MÅ få konsekvenser!!!! Hvem kommer til neste kamp ??? Takk vår skaper at noen kjøpte sesongkort.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340