Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 11 jun 10, 23:20
Endret: 11 jun 10, 23:23
Endret av: ffk1903

Det har vel gått et par år siden vi prøvde å få FFK oppover tabellen ved å spille Play for your club. Nå har det kommet en slags oppfølger der du i steden for å være et lag er en spiller. Volleyskuddene er de samme, straffene likeså. I tillegg har man fire nye måter å score på, samt en assistting.

Volleyskuddene har blitt vanskeligere å score på. Veldig frustrerende at en keeper dekker 60-70% av målet. På straffene er det jo enda verre, scorer på langt under halvparten av dem.

Uansett, morsomt tidsfodriv om man kjeder seg (på jobb som meg). Ble uheldigvis så god at United plukket meg opp til slutt og jeg fikk komme til VM, men bommet på sjansen jeg fikk.

Ligger for øvrig flere spillvarianter ute på playforyourclub.com nå.

For øyeblikket så går det ikke så veldig bra. Har kommet meg til Rotherham, men sesongen ble ræva. Først ute i to uker med skade, så rett etter to nye uker for å unnlate å møte på doptest. Som om ikke det var nok så ble jeg skadet da jeg scoret et mål i forrige kamp stod det. Litt rart når jeg ikke spilte. Med andre, borte seks strake kamper, og det er ti kamper i League 2 på en sesong.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f