Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 07 jun 10, 09:14

Opprinnelig postet av thorsen
Med tre mål av Helle i dag, totalt 14 mål på 11 kamper, så har jeg vanskelig for å tro at han ikke forsvinner (til Viking?) i løpet av sommervinduet. Det er ikke akkurat negativt for oss.

FFK: 15 mål på 9 kamper.

Helle: 14 mål på 11 kamper.

Rimelig sykt!

Jeg skjønner ikke hva Viking skal med Helle. De får jo Nevland! I tillegg har de svensken. Hvis det blir noen overgang mellom klubbene, så tror jeg heller det blir at Tommy Høiland returnerer på lån tilbake til Bryne.

Ranheim har allerede begynt å dabbe litt av. Bryne startet jo sesongen med å vinne og tap stort omtrent annenhver gang. Nå bare vinner de stort. De har scoret dobbelt så mange mål som FFK, og har skikkelig flyt om dagen. Blir spennende å se om det fortsetter på høsten også. Pæddisene er for avhengig av helt lag. Har jo ikke akkurat imponert de siste kampene, og hvor lenge er egentlig Hoås skadet? Glimt kommer nok tilbake etter en svak periode, mens Sogndal har vært ganske stabile og forutsigbare hele sesongen.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340