Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 22 mai 10, 12:06

Nå når vi endelig klarte å putte noen mål på bortebane på torsdag (rett nok mot et 2. divisjonslag) så er det kanskje lov å håpe at guttane kan slippe seg litt mer løs offensivt?

I alle de treningskampene som har gått siden sist vi møtte dem i offisiell kamp, så har mossingene tatt oss på innsatsen (bortsett fra nå sist). De har tydeligvis lagt mer i de treningskampene enn oss, derfor er et spennende å se om det er en trend som vil fortsette inn i seriekamp. Jeg tør håpe at spillerne nå skjønner hvor utrivelig det er for oss supportere å tape mot andre Østfold-lag, og gir jernet. Moss slo Glimt, så dette er nok en av de tre vanskeligste kampene i året sammen med bortekampene mot Glimt og Særp.

Synd at ikke det får komme inn mer enn drøyt 4000 på Melløs, men med unntak av hovedtribunen så er vel hele greia like forfallen som vår gamle stadion og vel så det - så jeg skjønner begrunnelsen. I kommentarfeltet til artikkelen er det en sarping som påstår at den lille tribunen er en ren brannfelle. Dersom det er tilfelle så er det ikke vits i å ta sjanser ved å stappe inn mer folk - og jeg skjønner jo at Moss ikke vil ta på seg utgiftene med å bygge en stor provisorisk tribune for denne sesongen, når 4000 antagelig er nok til alle kampene unntatt mot oss og muligens Sarp.

 

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f