Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 21 mai 10, 10:41

Og hvor skulle stadion ligge? Nye Fredrikstad Stadion? Hadde blitt en klubb kun enkelte Fredrikstad-folk hadde holdt med i så fall. Ingen erke-sarping eller mossing hadde tatt turen ned til Fredrikstad for å se laget spille hjemmekamp i hvert fall.

Nå er det ikke alltid en slik sammenslåing blir til det beste heller. Det var vel Stavanger og Viking som begge var to gode topplag i herrehåndballen som slå seg sammen. Rykket ned året etter om jeg ikke tar feil.

Måtte det aldri skje at disse klubbene slår seg sammen. Da begynner jeg heller på nytt i femtedivisjon med FFK. Man kaster ikke bort nesten 110 års historie på noen misunnelige mossinger og noen kjepphøye særpinger. Og skulle så skje, så kan jeg vel garantere at denne siden forsvinner rimelig kjapt ;)

Er vi riktig heldig så er det vel Moss som organiserer stadion, Fredrikstad økonomien og sarpingene ordner med logoen. Da er laget brått konkurs, spiller på nitriste Melløs og har en blågulrød propell som logo.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340