Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK4ever

Bedriftsspiller
Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 3

Lagt til: 21 jun 03, 16:54
Dette er hva de mener om ffk på oddsnet.com


Fredrikstad - Godset

Lagt inn av: EM - 20/06/2003 23:44:58
Vist antall ganger: 278

Sport: Fotball
Liga/konkurranse: Norge 1. divisjon

Kamp/item: Fredsrikstad - Godset
Utfall: B
Odds: 4.15

Bookmaker: Centrebet
Frist: 22.06.2003 18:00
Innsats: 4

Finner verdi i CBs 4,15 for borteseier, til tross for Godsets elendige sesonginnledning.

Faktorer som taler for et spill på Godset:
-På papiret har de et av divisjonens beste lag, med profiler som Alsaker og Lasse Olsen.
-Evigunge Tore Pedersen er usikker hos FFK, grunnet kyssesyken
-FFK har slitt i de 2 siste seriekampene. Borte mot Hønefoss sist var de heldige som dro hjem med poeng.
-Boureima Ouattara er tilbake i forsvaret etter å ha sonet mot Sandefjord.
-Formen til Godset peker oppover til tross for onsdagens tap for Sandefjord (2-4)
-Godset scorer nesten alltid mål, og har mange kreative spillere fremover på banen.

Faktorer som taler imot et spill på Godset:
-Godset har et forsvarsproblem. Slipper motstanderen altfor lett til målsjanser
-Godset har ikke klart å fylle hullene etter Jostein Flo. Mangler helt klart en midtspiss, til tross for at Anders Michelsen har operert i den rollen med brukbar suksess. Kim Larsen har derimot vært en gedigen skuffelse hittil i godsettrøya.
-Lasse Olsen er ikke i form. Virker som han er tappet for selvtillit.
-Svakt å ikke ta bedre vare på 2-0 ledelsen i Sandefjord.
-FFK er et godt lag, spesielt hjemme.


Ingen tvil om at FFK er favoritt i dette oppgjøret, men jeg mener det er verdi i oddsen på Godset. Før sesongen ville nok dette oppgjøret blitt sett på som et ganske åpen kamp, men mens Godset har skuffet har FFK vist at de er gode nok og ønsker å henge med i toppen. Selv tror jeg at Godset vil klatre opp fra nedrykksstriden utover i sesongen, men de må nok innse at målet om opprykk er utenfor rekkevidde.

Finner verdi i 4,15 for B!

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340