Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 03 mai 10, 12:30
Endret: 03 mai 10, 12:33
Endret av: Plankekæll

Selvfølgelig ville han forsterket FFK.

Han var en av de viktigste grunnene til FFKs gode høst i 2006, med cupgull som avslutning. FFK fikk ikke orden på sin midtbane i 4-3-3 der man som regel brukte Ramberg, Bjørkøy og Brenne. Alle gode offensivt og svake defensivt. Christian Berg ble etterhvert plassert bakerst på midtbanen, og laget funka bedre. Brenne og Bjørkøy ble faktisk brukt på høyre ving, fordi de ble "overflødige" på midtbanen. Brenne ble til og med benket noen kamper. Vi hadde et godt lag på den tiden.

Men å tro at han vil skrive under for FFK med det første er vel urealistisk. I tillegg fyller han 32 år på selveste nasjonaldagen, og han blir ikke akkurat yngre med åra han heller. Men se bare på Runar Berg, han er vel snart 60 og holder koken imponerende godt. Så aldersmessig skulle vel Christian Berg holde noen få sesonger til.

Men som alt annet - Christian Berg blir nok uansett for dyr for FFK er jeg redd.

Edit:

Jeg leste etterpå at han ikke utelukker noenting, så da er det vel ikke helt utenkelig kanskje. Jeg vil veldig gjerne ha han tilbake, for er det noe FFK mangler så er det en ballsikker defensiv midtbanespiller.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f