Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 26 apr 10, 10:51

Opprinnelig postet av Plankehue
Går det ann å være negativ???

Seff skal forvaret hjelpe keeperen. Jeg syns forsvaret har vært dårlig i de 3 første kampene, og de skal ha en del av skylda for at det har gått som det har gjort. Ja, lasse har hatt noen klumsete opptrender, og sluppet inn noen unødvendig mål. men hvor har forsvaret vært i forkant. Når FFK vet hva lasse er dårlig på, så burde de andre hjelpe til sån at han ikke kommer opp i slike situasjoner. At raio tok alt i lufta, sån at lasse slapp det, syns jeg at det viser at laget begynner å spille sammen.

Syns lasse skal få skryt for denne kampen sammen med forsvaret.

Skjønte faktisk ingenting av svaret du ga her.

Du åpner med et spørsmål om det går an å være negativ. Jeg antar da at jeg har vært for positiv? Jeg ga i hvert fall skryt til både Piiroja og Staw. Så avslutter du selv med å skryte av forsvaret og Staw...

For å svare på det midt i innlegget ditt. Staw har vært svak på feltarbeidet sitt. Går man opp innlegg/cornere og feiler, så er det ikke forsvaret sin feil, men en feilbedømming av Staw.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340