Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 21 apr 10, 15:19

Poenget er jo at vi forventer ikke at de skal knuse hver motstander og spille fest fotball hele tiden.Men jeg forventer at på nivå de spiller på så bør de klare å spille fotball mer en å bare måke ballen opp.Jeg husker godt når vi var i 2 divisjon og spilte treningskamp mot RBK.Gutta våres spilte skjorta ta rbk og spilte skikkelig fredrikstad fotball.Rask fotball og bruke vingene sine skikkelig.

Jeg er imot piping mot egne spillere men jeg er helt for at spillerne skal vite at når de virkelig ikke spiller fotball så sier fredrikstad folket ifra. Når de spiller så bra fotball i trenings kampa og når alvoret kommer så bare står de å måker høye baller så for de nesten forvente at folk reagerer.

Som sagt jeg forventer ikke at vi skal vinne hver kamp selv om vi er i adecco ligaen men jeg forventer med den stallen vi har så bør de hvertfall klare å spille fotball.Hvertall bedre en det de har gjordt 3 førsta kampa i år.

Hver gang sier spillerne at nå skal vi ta revansje, men hver gang så kommer de ut på banen med samme innstilling som du hadde forrige kampen.Vi publikum møter opp på hver hjemme/borte kamp og støtter laget vårt og det har vi gjordt i mange år.Nå får guttene vise litt tilbake oxo!De løper rundt på bana og tror at de er verdens stjerner, nei kom dere ned på jorda igjen og spill fotball.

 

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340