Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 21 apr 10, 15:11
Endret: 21 apr 10, 15:13
Endret av: Supreme NTM

Opprinnelig postet av Welhaven

Jammen det er så sinnsykt mye mer som spiller inn enn av vi kan bruke sånne eksempler pararellt. For det første er fotball unikt som yrke og som hobby, og for meg kan ikke sammenlignes med verken arbeidsliv eller noe annet.

Derimot forstår jeg hvor du vil. Tidligere i et innlegg her brukte jeg meg selv som et eksempel. Som et konkurransemenneske forventer jeg jo det beste av meg selv. La oss bygge videre på glass-metaforen da.

Jeg har mye erfaring med bruk av glass, og det er ikke ukjent for meg i det hele tatt. I tillegg får jeg jo konstant trening med glass da jeg bruker det hele tiden. Hadde jeg da klart å miste et glass, så ville jo det vært helt sinnsykt klønete av meg.

Hadde noen skreket "HVA DRIVER DU MED DA, ALEX?! HÆ?!". Så hadde jeg reagert med selvransakelse, og innsett å miste det glasset der var enkelt og greit ikke godt nok. Den reaksjonen hadde ikke kommet uventet fra personen som skrek, nemlig fordi jeg forventer mer av meg selv, og det samme gjør de rundt meg. (Hehe - ble jævlig rart med å bruke glasset som eksempel her!) Og som det konkurransemennesket er da, så hadde jeg gjort alt i min makt for å hindre at det skjedde igjen, med skjerpet fokus og sanser.

Jo, ser den. Men nå var det ikke det at du skrek "Hva er du driver med?" at vi har den her tråden. Det var litt mer enn et lite rop, det kan nok alle prestere å gjøre hvis man er veldig engasjert - spesielt etter en forferdelig pasning. Og det vil jeg også si kommer litt mer naturlig enn å pipe. Jeg har ropt lignende ting flere ganger tidligere, men å pipe holder jeg meg for god til. Å skrike at Ramberg er ræva eller at Staw kan pelle seg av banen er også langt over grensen for meg. Det kan man skrike til Mjøndalen-spillerne...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340