Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5392

Lagt til: 19 apr 10, 08:09
Endret: 19 apr 10, 08:14
Endret av: Rey

Whiner litt mer om Hoås jeg. Det ligger utrolig mye i det han sier. Etter to feilpasninger på rad fra Askar, så fikk han halve hovedtribunen i mot seg i går og selv når han ble tvunget til å slå en støttepasning på grunn av press fra Mjøndalen så blir det pepet mot han. Forkastelig

Opprinnelig postet av Hoås

– Når du trives med det du holder på med, kommer også smilet. Det kan jeg takke klubben og publikum for. Her får jeg lov til å gjøre feil, uten at det kommer negative reaksjoner av den grunn.

- Så fort jeg gjorde feil i Fredrikstad, ble det piping og kjeft. Det gjør ikke at du utvikler deg som fotballspiller. Du blir bare mer og mer forsiktig, og redd for å gjøre feil. - Derfor er det så uendelig godt å spille her i Sarpsborg. Jeg får lov til å være Øyvind Hoås på godt og vondt. Ingen fotballspiller kan bare gjøre riktige ting eller ta riktige valg hver gang. Her får jeg lov til å gjøre feil og heller applaus for at jeg forsøker, sier han. - Vi er nødt til å ta noen sjanser og forsøke på ting. Før eller siden bærer det frukter. Vi kan ikke gjøre det samme hele tiden, da blir vi alt for forutsigbare, smiler han.

Tenk litt på det han sier!

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f