Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 18 apr 10, 20:44

Forvarsel! Dette er et innlegg hvor sinne og frustrasjon tømmes ut:

Jeg begynner med å si FY FAAAAAAEEEEEEEEEN!!!!!!!!! Det er en gjeng med hælvettes individualister utpå der! Begynn med friidrett i stedet om dere ikke forstår at dette er en lagidrett!

ALLE laga i Adecco ser på kampene mot FFK, og da spesielt i Fredrikstad, som årets høydepunkt. ALLE vil slå oss. Og i denne vikarligaen er det to ting som avgjør: innsats og vilje. Det er de to nøkkelelementene. Har man godt samspill og spill som sitter i tillegg, vinner man hele driten. Sånn er det. Om guttane ikke skjønner det så kan vi bare vente oss at vi tar en Ham-Kam. Dette holder bare ikke.

Jeg skulle egentlig ønske at vi hadde tapt i dag, for jeg tror de tar mindre lærdom av dette når de tar poeng. Og apropos lærdom. Lærer treneren noe av dette? Hva gjør han? Under kampen gjorde han "nada". Jeg så aldri at han reiste seg opp og pisket de rundt, eller brølte ut et budskap. Rett og slett usynlig var kællen!

Forsvaret bør være det beste i ligaen, men de gjør feil og tabber som ikke skal skje hos en opprykksfavoritt. SNAKK SAMMEN! Den eneste som viste vilje, spill og tæl i dag var Amin. Han klønet det til med straffen, ja vel, men han var allikvel lagets beste i mine øyne. Den stakkars gutten kom jo helt alene på løp etter løp, men ingen fulgte på! Du skal ha for at du prøvde Amin.

Taper vi mot Lyn neste helg tror jeg ikke det kommer 2000 engang mot Glimt!

God natt!!

---------------------------

Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340