Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

alexx

Juniorspiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 118

Lagt til: 12 apr 10, 18:06

Til Kanogvetalt

De positive egenskapene som du ramser opp om Ramberg kan jeg til dels være enig med deg i, selv om jeg ikke vil skrive under på alt du nevner, forøvrig er det irrelevant etter min mening at han er lokal, det viktigste er at han er god nok. Det må jeg oppriktig si at det syns jeg ikke han er per dags dato, som du selv nevner hans fighter egenskaper, killerinstinkt og vinnervilje er jeg sterkt tvilende til. Dette er egenskaper som nærmest er påkrevd i den rollen han nå bekler i FFK, mulig han har noen av de, men de holder ikke nivået som må til.

Du nevner han som kantspiller, der har han ingenting å gjøre! brutalt sagt, men jeg tror de fleste vil være enige om at Ramberg ikke er, har aldri vært og kommer aldri til å bli noen kantspiller!

Det er tidlig i sesongen og vi bør være tålmodige med både laget og enkeltspillere, så Ramberg må gjerne få flere sjanser til å overbevise og jeg håper inderlig han spiller så godt at han kan" peke nesa" av oss tvilerne, men det han har vist mot Alta og Sarpsborg var urovekkende.

---------------------------

alexx


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340