Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

JanF.

Knøttespiller
Ble medlem: 01 jun 09
Innlegg: 60

Lagt til: 11 apr 10, 20:21

En så elendig kamp er det lenge siden jeg har sett. FFK og SO08 er nesten ikke intressert i å skape sjanser. FFK taper fortjent, der jeg må si at Askar og Piiroja er de eneste som for godkjent. Og jeg er totalt uenig med dere som synes Borges var så bra. Jeg må bare spørre, var vi på samme kamp? Han hadde 30 feil pasninger og 1 pasning som traff Askar i førsteomgang. Han hadde ca. 3 touch på ballen i 2. omgang. Men Borges er en så god spiller så dette tror jeg bare var et engangs tilfellet. Staw trenger jeg ikke kommentere engang. Skulle nesten tro svenskene på topp hadde blitt betalt av Pæddekummen for og ikke score. Nå som noen av oss i denne byen har investert i noen pin, kan vi håpe på en spiss som kan score mål til sommer`n? Borges og Staw + "spissene" våre var kampens dårligste spillere. Angående Askar så var han løpsvilig og var med å skape det lille vi hadde av sjanser. Men det var en tøff bortekamp mot en av de bedre lagene i Addecoen så dette tror jeg kan snu. Nå har gutta fått 2 kamper på å spille bra fotball, da vi kun har sett glimtvis hva de kan så håper jeg og tror at mot Mjøndalen kommer både humøret, målene og spille til å sitte.

---------------------------

Tppeligaen 2011!!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f