Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 07 apr 10, 16:22

Syns det virker som om alle "leirene" har hengt seg opp i ting. Plankehaugen SKAL være familiekoselig prega, Keiko har hengt seg opp i en sang og Ultras-folka roper etter Zoran.

Hvis det skal bli noe samarbeid, tror jeg det første man må gjøre er å glemme fortiden. Det er det FFK har gjort, og det er derfor de er på vei til å bli en profesjonell klubb igjen. Dersom Svein Johannessen skulle bruke tiden sin på å klage over det forrige styret, ville FFK vært en klubb med komplett kaos- akkurat som i 2009.

Etter dette ville jeg anbefalt at PH, Supras og BRH setter seg ned i et møte med en ekstern "megler". Her kan man sette seg ned og skape en felles visjon for tribunelivet, og lage noen retningslinjer for hvordan ting kan foregå. Hvis dere skal få til noe samarbeid, må alle gi og ta litt. Sånn som jeg ser det må dere møtes på halvveien, og skape en ordning som de aller fleste kan være fornøyde med.

Jeg er 100% sikker på at FFK-fansen potensielt kan bli blant de aller beste i Norge. Plankehaugen sitter på lang erfaring samt ressurser og en bra medlemsmasse, BRH og Supras på unge folk med engasjement og pågangsmot.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340