Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ramp

Juniorspiller

Ble medlem: 18 sep 07
Innlegg: 161

Lagt til: 07 apr 10, 16:09
Endret: 07 apr 10, 16:16
Endret av: Ramp

Opprinnelig postet av Norip

hvis vi samler kjernen på midten og snyltere og tanter ut på sidene blir det bedre.

 

Opprinnelig postet av HBL

Vi "juletrea, tanter og snyltere" som sang der har satt oss andre steder på stadion, da vi ikke følte oss inkludert i haugen lenger.

Personlig har jeg ingenting i mot juletrær, folk må få gå kledd som de vil, selv om jeg selv ikke velger å kle meg opp i rød/hvit dress, jeg kler meg i klær jeg også går i til vanlig, noe av det er "Terrace Fashion". Det jeg derimot har noe i mot er snylterne. Folk som går etter billigere billetter og ikke bidrar med noe tilbake som "takk" for de billige billettene. Jeg fattter og begriper ikke hvorfor de står på feltet, kan de ikke heller sette seg på en sitteplass? Hvis de er så veldig opptatt å stå på et felt hvor det er stemning, hvorfor kan de ikke bidra selv? Den eneste forklaringen jeg kommer opp med er at de sparer penger på å stå der og derfor gjør de det.

Videre sier du at du ikke lenger følte deg inkludert i haugen. Jeg regner med at du gir Brigaden skylden for dette, når du uttrykker deg som du gjør (Correct me if i'm wrong). Det jeg ikke skjønner er hvordan du føler det sånn, når Brigaden består av noen få personer mens PH består av flere hundre? Om det ikke var dem, hva gjorde resten av haugen som fikk deg til å føle det slik?

 

Opprinnelig postet av keiko99

Hvordan har PH i det hele tatt klart seg så godt i alle år ?

PH klarte seg veldig godt fordi det var en periode med oppturer på alle fronter. Entusiasmen var til å ta og føle på, det sportslige gikk kanonbra. Alle var rett og slett storfornøyde. I tilegg hadde man en forsanger vi aldri har sett maken til, og som vi trolig ikke kommer til å se igjen på stadion. Med sin erfaring og engasjement gjorde han det slik at  det  ble en glede å synge. I dag er det ikke sånn. Zoran er borte og vi preges av en sportslig og økonomis nedgang. Alikevel kommer det 7000 sjeler på stadion. Vi har et potensiale få andre byer har!

Opprinnelig postet av keiko99

som jeg spurte om: hvor var dem da det var steming ?

Jeg tipper noen av dem stod og sang og skrek, andre var på sitteplass, noen var kanskje ikke på stadion. De fleste av dem var unge og noen brydde seg kanskje ikke så mye om å synge andre var igjen 100% engasjerte. I dag står de og synger på stadion av full hals, sånn sett er Flishaugen et godt tiltak, forhåpentligvis står mange av dem og syner i haugen om noen år. Det er ikke flaut å synge!

---------------------------

Supras Fredrikstad

-FFK
-Manchester United
-Stjernen


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340