Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Larifari

Knøttespiller
Ble medlem: 30 okt 08
Innlegg: 74

Lagt til: 05 apr 10, 03:07

Vel, jeg tror ffks planer for Adiyah var noe mer langsiktige altså at de sparte han for presset det innebærer å spille kamper.  Jeg tror at det å bli kastet ut i det for tidlig kan virke veldig negativt på en ung afrikansk spillers utvikling.  Kort sagt mener jeg at han helt sikkert ville prestert i ffk drakta hadde han ikke blitt solgt. Du har jo selvfølgelig rett i at han ikke rakk å prestere spillemessig i ffk i sin tid her, men det har jeg vel heller aldri påstått.. Det var når du brukte han som et eksempel for å underbygge utsagnet, "Når det gjelder afrikanske unggutter så har vel FFK brent seg før", jeg sa meg uenig. Vi har på ingen måte brent oss på Dominic Adiyah. Ettersom det var dette som var starten på diskusjonen forstår jeg virkelig ikke motivasjonen for kveruleringen din. Videre vil jeg si meg enig i at det er veldig godt å se at ffk ikke løper hals over hode for å kaste penger på en spiller de ikke har råd til.

 

Men hva skjer med at spillere som ønsker seg til klubben vår og er klubbløse stiger i pris uten å ønske det selv? Er unge afrikanske talenter livegne??


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340