Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 04 apr 10, 22:57

Opprinnelig postet av Patrioten

Jonas er ikke spilt en a-lags kamp i serien for FFK og  har kun erfaring fra 2.laget, så han har langt å nå igjen nivået til Raio. Agim er kanskje litt bedre enn Jonas, men han har heller ikke allverden å vise til ï forsvaret, men kanskje ok, som back. Synes dette er en fornærmelse mot Raio. Så for meg, er det krise hvis Raio blir skadet. Backupene er for dårlige.

Langtids skade på Raio, tror vi kommer til å kjempe på nedre halvdel.

Det hadde jo vært helt brillefint å ha erstattere på samme nivå som Raio, men selv du skjønner at det ikke er mulig. Jeg mener at Vidar og Agim har Tippeliganivå inne, ergo holder de i massevis i Adeccoligaen. Jonas Becken står ikke noe tilbake for Wembangomo i Sarpsborg 08, en spiller som har tatt Adeccoliganivået bra. Becken kommer til å gjøre det bra i Adeccoligaen når han får muligheten.

Jeg synes at backup-spillere som Martinsen, Shabani og Becken som stoppere viser at FFK har klassespillere i alle ledd. Hvis vi ikke tåler en evt Raio-skade er det dårlig stilt. Det er det heldigvis ikke.

Det dummeste du gjør Patrioten, er å sammenligne erstatterne direkte med Raio (vår kanskje beste stopper). Holder de ikke hans nivå er de for dårlige mener du. Jeg mener du skyter langt over mål.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340