Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

alexx

Juniorspiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 118

Lagt til: 31 mar 10, 09:41

Med fare for å bli oppfattet som i overkant kverulerende; Adiyah var sportslig ingen suksess for FFK, han var i FFK nesten to sessonger uten å notere seg for en eneste obligatorisk skåring for a-laget enda han var spiss.

Man måler selvfølgelig ikke en spiller bare utfra antall mål(selv ikke angrepsspillere!)men selv spillemessig var Adiyah en stor skuffelse de gangene han fikk sjansen. At han økonomisk ble en relativ suksess skyldes ene og alene det faktum at han ble toppskårer og beste spiller under U-20 VM, det han presterte i FFK hadde Milan aldri betalt 12.5 mill for.

Jeg har fulgt med Adiyah etter overgangen fra FFK: han har sporadisk fått prøvd seg(innbytter i 2 cupkamper)men er etter det jeg skjønner milevis unna førstelaget, han blir sannsynlig lånt ut til lag fra lavere divisjoner. Det at han ble solgt og FFK tjente på det er ikke det samme som at han gjorde sportslig suksess og det var vel den viktigste årsaken til at han kjøpt til FFK?

Så vil noen si at han ikke fikk nok sjanser; vel jeg antar at  trenerne som så han hver dag på trenningen(Grønnhagen og Aune) vurderte han som ikke god nok i forhold til de andre spissene han konkurerte mot.

---------------------------

alexx


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340