Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Larifari

Knøttespiller
Ble medlem: 30 okt 08
Innlegg: 74

Lagt til: 31 mar 10, 03:13
Endret: 31 mar 10, 03:14
Endret av: Larifari

Fofana og Koadio er jeg enig med deg i, de floppet, men slik jeg har forstått det var det mye på grunn av at de ble tatt for dårlig vare på, mht integrering spesielt. 

Adiyha ble solg til ac milan og har dermed slått til. Grunnen til at han ikke fikk så mye spilletid tror jeg  var at han skulle få tid på seg til å modnes og ikke bli satt under ett for stort press for tidlig. Med andre ord, jeg tror klubben har lært mye om integrering av unge spillere.

Lala har vist svært gode takter og skal et halvår på utlån til en svensk klubb jeg ikke husker navnet på i farta. Sannsynligheten for at han kommer til å prestere i ffk drakta er fremdeles stor. Så når du avskriver han mener jeg du er i overkant tidlig ute.

Jeg synes det er veldig synd at Franck nå glipper etter den store forbedring jeg mener vi har sett i ffks evne til å ta vare på unge Afrikanske talenter den siste tiden. Etter det jeg har hørt virket han svært lovende.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340