Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 29 mar 10, 22:21

Opprinnelig postet av Welhaven

Opprinnelig postet av Willy René

Hvordan kan man vite det, han har vært her noen dager og ikke spilt engang!

Det virker som om folk roper "Messias" bare det kommer en ukjent afrikaner på prøvespill.

Grinete eller..

Det er kun mitt syn pa Franck, men tar du det som et rop etter Messias sa er den grei for meg. Personlig ment, igjen, vil jeg heller vere aktiv og satse pa noen jeg har god folelse for. Synes du pessimisme lonner seg sa trekker jeg frem Adiyiah, tydelig en uslipt diamant FFK hadde, men aldri brukte.

Sa basert pa det, I'd prefer a Messias anyday.

Grinete, hva er det du prekær om da, går det ikke an å ha en mening uten å bli kalt for grinete? Skulle nesten svare med "voksen eller" ?

For å understreke det jeg mener, hvis det var så vanskelig å forstå:

Det virker som mange tror alle som kommer på prøvespill er uslepne diamanter. Jeg velger å se hva han står for, la beina hans tale for å si det sånn. Intet hadde vært bedre om superoptimistene får rett, men man vinner ikke i lotto hver uke, og erfaringen viser at de fleste på prøvespill faller igjennom.

Jeg ønsker kun å kjøle ned optimismen noe, forsøker å legge inn litt realisme.

Dessuten er undertegnede en lystig fyrWinkSmile og ikke en grinete gammel gubbe selv om alderen skulle tilsi det.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340