Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 24 mar 10, 13:16

Opprinnelig postet av Holters

Jeg må bare si at jeg gleder meg til å se Franck i aksjon til påsken!

Snakket akkurat med noen som så treningen og var utrolig overbegeistret for det Franck presterte i dag. En skikkelig god spiller, og kanskje den beste prøvespilleren som har vært i Fredrikstad. God avslutter med begge bein, god på hodet til være liten av vekst, og brant omtrent ikke en eneste sjanse. Franck skal ha hatt noen avslutninger som var helt vanvittige, og det til tross for at han kanskje presterte på halvmaskin, da han fortsatt er litt småskadet. Franck forlot treningen etter omtrent én time i dag også.

Franck viser også spilleforståelse, og tok øvelsene lett. Under den defensive treningen (fire mot fire), så slet han litt, men det er ikke spesielt underlig, da han kommer fra et land der de ikke er vant til å følge løp defensivt.

Fyren prater ikke engelsk, men det kan han alltids lære seg om Franck er så talentfull som han virker å være. Håper virkelig investorer våkner oppp så vi ikke går glipp av denne juvelen! Heldigvis er det internasjonale vinduet stengt for de fleste klubber i andre land!

Kjøp pins, folkens!! Cool

Utrolig positiv lesning! Gleder meg til å se han mot Moss!!

Denna gutten kan vi ikke gi slipp på. Er han så talentfull som det skrives her, kommer vi til å tjene mange millioner på han om noen år!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340