Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 22 feb 10, 12:01

Opprinnelig postet av Magnum

Det er en stor skam, men pga. uforutsette ting, måtte jeg gi opp å komme meg på årsmøtet denne gangen også. Frown

Foruten det som står her, er det noe å rapportere?

Årsmøtet var svært pent og pyntelig, delvis fordi de ikke var de store kontroverser, delvis fordi forsamlingen forsøkte å være positive og ikke dvele og tvære ut det som har skjedd før ekstraordinært årsmøte. Personlig følte jeg at det hadde vært på sin plass med et pinibelt spørsmål stilt til Bjørn Borg om hvorfor S08 ikke fikk pengene sine og ble dumpa i kategorien "kreditorer" til tross for at det var klubben som skyldte pengene, men jeg lot være. Forhåpentligvis er det ikke bruk for Bjørn Borg så mye lenger.

Jeg er litt skuffa over oppmøtet fra den yngre garde, må jeg innrømme.  Det var desto flere fra den eldre garde, og jeg må si jeg er positivt overraska over deres engasjement, innsikt og klarsyn. Den eldre garde forvalter den gamle fotballkulturen på en glimrende måte, vil jeg si, og det er mitt håp at de også skal kunne bidra positivt også  i saken med "definisjonsdokumentet".

Personlig hadde jeg bare to forslag til årsmøtet, og fikk igjennom det ene, så jeg er fornøyd. Det ene var definisjonsdokumentet, og det andre var Rafn som nestleder, en sak jeg trakk tilbake etter at Rafn var fornøyd med å være vanlig styremedlem for ett år.

Dette med valgperioder bør det nok ryddes opp i ,siden det er et sprik mellom lover og det som blir praktisert.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340