Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 21 feb 10, 18:57

Opprinnelig postet av gulogsvart

morsomt å lese det dere skriver herWink mye god argumentering..

En artig sak å legge merke til, dog: Her står det sånt på en uoffisiell supporterside, hos dere (og sannsynligvis - forhåpentligvis - ingen andre steder i Norge) står sånt på klubbens offisielle webside...

Når det gjelder dette med å spille ut ballen når spillere ligger skada: Det er det samme tullet hvert eneste år, flere ganger i året! Kan en ikke se til å bli enige om åssen en skal gjøre det? Jeg er enig i at det er god sportsånd for lag A å spille ut ballen når en spiller fra lag B ligger skada, og at lag B deretter kaster ballen inn til lag A igjen. Men det er jo ingen tvil om at det da er lettvint å filme seg til en time-out (hvilket naturligvis ikke er god sportsånd).

Hvert år blir det spesifisert at ballen ikke skal spilles ut, en skal vente til dommeren blåser. Men hver gang en ball ikke spilles ut, så blir det ramaskrik *), mens laget som ikke spilte den ut henviser til reglene. Sukk...

For meg personlig er det det samme hvilket alternativ en går for, men går for ett av dem, bli enige om at det er riktig og det andre er feil, og hold dere til det!

*) Et uttrykk som forøvrig egentlig blir brukt feil - også her. Men det er annen diskusjon. Smile

---------------------------

Hater hat!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f