Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 07 feb 10, 17:15

Opprinnelig postet av Ramp

Han vet selvfølgelig at det er ulovlig med pyro, men hva folk holder på med utenfor stadion har vel strengt tatt hverken du, NFF eller FFK noe med. Om det skjer noe ulovlig er det politiets område.

Du har rett, men det er et stort men og det er rykte. Folk er jo ikke dumme. Når det blir blusset i gatene etter en kamp så vet jo alle at det er fotballsupportere som har gjort det. Når da slike fotballsupportere gjør slikt så får hele fredrikstad et dårlig rykte.

Mannen i gata driter i om det er PH, BRH, Supras, Rød nissene eller blå nissene som har gjort det. Det de vet er at det er Fredrikstadsupporere som har gjort det. Når man da blusser og holder på med slike pøbelstreker så sverter man en hel by og ikke minst klubben som folk er glad i.

Tenk litt på det neste gang noen har planer om å fyre av en bluss ikke bare om dere har råd til å betale bota eller ikke men at dere skader en hel by.

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f