Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Benny

Bedriftsspiller
Ble medlem: 06 feb 10
Innlegg: 21

Lagt til: 06 feb 10, 19:56

min agenda er å få et skikkelig svar på det jeg spør om. disse spørsmålene hadde krevd NEI x2. Jeg oppfatter svarene hans som NEI men det bare irritererer meg at de må pakke det inn hehe. 

Og svaret er ikke glimrende Kenneth, han har ikke svart på spørsmålet mitt om de har tenkt til å fyre av bluss og røykbomber i gatene slik vi blant annet har sett Brigade RodHvit gjøre flere ganger og som også førte til utestengelser for deres del. Hvis de har tenkt å holde seg unna all befatning med pyroteknikk, hvorfor sier de ikke bare kontant NEI? skjønner at dette kan virke pirkete for noen, men for meg så er det faktisk ikke det.

Fordi vi "vanlige" supportere gang på gang blir lovet at det ikke skal gjøres slike ting, også skjer det allikevel. Og når det skjer så kommer det finurlige uttalser på 3 sider som forklarer at de aktuelle personene/gruppene selfølgelig "ikke" var involvert, og at de "selvfølgelig" tar avstand fra det som har skjedd. Når det er sagt så har ikke dette vært tilfelle med Supras enda, det er nettopp derfor jeg ber Supras om å garantere at dette ikke vil skje ved å skrive NEI to ganger 

Når de ikke gjør det så må jeg spørre igjen.

Jeg vil nemlig ha dette inn i skallen min med teskje! jeg vil ha et svar som ikke på noen måte kan unnskyldes i ettertid


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f