Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 01 feb 10, 13:22

Opprinnelig postet av jag

MEN: Ramberg pg PAC har selv valgt å fronte mistilliten mot TN utad mot media etc. Da må man også forvente at man blir mottakeren av det som måtte komme andre veien. Det er et tøft valg å ta av Ramberg å velge å fronte denne saken på vegne av resten av spillergruppa. Det valget innebærer også at man blir utpekt til syndebukk. Han burde forberedt seg på at en av konsekvensene var å måtte motta "dritt" fra folk utenfor den indre kjerne. Alle vet at det slikt kan forekomme samme hvor idiotisk det i bunn og grunn er.

DERFOR synes jeg det blir feil at du skal gå ut og støtte enkeltpersoner i klubben. Iallefall i en sak hvor man så til de grader "ligger som man reder". Ramberg bør vite/tenke gjennom konsekvensene av den børen han la på sine skuldre.

Og det blir også fryktelig fort slik at dersom Ramberg skulle ende opp som styresak, av en eller annen grunn, og du velger å støtte Ramberg. Ja så har "han der Rafn alltid hatt en forkjærlighet for Ramberg". Det vil undergrave din posisjon i styret. Desverre.

Alt dette bunner ut i om du anser PAC og Ramberg sine handlinger som "illojale mot FFK", eller "lojale mot FFK". Det er faktisk så enkelt: Hvis du mener at Ramberg og PAC gjorde som de gjorde for å skade FFK for å mele sin egen kake, ja så mener du det er snakk om illjoalitet. Hvis du mener at de, til tross for alt de risikerte, gikk ut med info for klubbens beste, ja da blir det det motsatte.

Siden verken du eller jeg var flue på veggen de hektiske dagene da TN ble ansatt, og etterpå, så kan vi faktisk verken påstå det ene eller det andre. Og uansett ville våre påstander ikke i realiteten bety noe for FFK, siden vi ikke har noen som helst nærhet til beslutningene.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f