Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

erfo

Knøttespiller
Ble medlem: 01 mai 03
Innlegg: 65

Lagt til: 29 jan 10, 20:10

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av erfo

Det hadde kanskje vært lurt om klubben snart hadde nok spillere til å stille i en treningskamp? Vi snakker tross alt  februar på mandag. Det er vel først da vi eventuelt kan slippe jubelen løs?

Hva skjer på mandag?

Ikke noe annet enn at det er februar og at de fleste andre lag i Norge har spilt en del treningskamper på denne tiden av året., noe jeg finner naturlig. FFK har avlyst to kamper, de mister stadig spillere, og flere vil forsvinne tror jeg.
Jeg er spent på om noen kommer inn. Har en stygg følelse av at TH blir mer og mer lunken jo mer Værste med Brynhildsen tilriver seg makt.
Et eller annet må skje. Det er greit å få opp juniorspillere, men klubben overlever ikke i Adecco'n med for mange av de desverre.

For all del. Mye skjer på kort tid i fotball. Venter liksom på et under, en visjon. Som Raio sier: Jeg kan spille 1 år i Adecco men ikke mer.
Hvis ikke klare mål og metoder for opprykk blir lagt på bordet, så stikker han. Det er det flere som gjør. Redningen for FFK hittil har vært det dårlige markedet. Det er vanskelig å få ny jobb i fotballNorge. Nordlie skulle opp med en gang. Jeg er spent på hva Aune og klubben sier og jeg er spent på hva som egentlig  vil skje.

 

---------------------------

erfo


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340