Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 28 jan 10, 18:39

Opprinnelig postet av Lemmy

Jeg håper vi velger den formasjonen som passer spillertypene i klubben best. Om det er 4-4-2, 4-5-1, 4-3-3, 4-2-3-1 eller 6-2-2 er ikke så viktig, så lenge vi har spillere som kan bekle plassene.

FFK kommer sikkert til å bekrefte dette så fort som mulig, men husk på at det bare er noen timer siden Nordlies avgang ble kunngjort. Man må ta en prat med Aune og få på plass alle formaliteter før det kan offentliggjøres. Regner med at dette er på plass snarlig.

Jeg er også enig med deg i at spillerne må gå ned 10% i lønn. Enkelte kanskje mer. Dette har sikkert styrene kontroll på.

Her er vi helt enige.Eneste som mangler nå er at FFK får ut den el de forbaska muldvarpene i klubben for det blir rett og slett for dumt når folk går inn på treneren`s data på et kontor som er låst.Var rett og slett flaut og veldig leit å høre at klubben er såppas åpen innen ffk 4 vegger

---------------------------

You'll Never Walk Alone


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340